hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| اتوبوس‌ها درون‌شهری رشت افزایش می‌یابد

گیلان| اتوبوس‌ها درون‌شهری رشت افزایش می‌یابد

به همت سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت و به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رژه ۸۰ دستگاه ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری رشت برگزار شد.

سرپرست شهرداری رشت در این مراسم اظهار داشت: نظر به اهمیت تقویت و توسعه حمل‌ونقل عمومی و در راستای تأکیدها و برنامه‌های موجود در طرح جامع ترافیک رشت، توجه ویژه به حمل‌ونقل عمومی در برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی رشت قرار دارد.

علی بهارمست افزود: در این راستا برای توسعه حمل‌ونقل عمومی اقدامات لازم برای احداث خطوط تراموا با پیگیری‌های شهرداری، شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت صورت گرفته و در مرحله اول قرارداد مطالعات و تهیه اسناد با مشاور مربوطه منعقد شد.

بهارمست با اشاره به اینکه در خصوص تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی رشت اقدامات خوبی انجام‌شده است مطرح کرد: با خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس و بازسازی اتوبوس‌های پیشین سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت اکنون تعداد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر به ۸۰ دستگاه اتوبوس رسیده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این تعداد به صد دستگاه اتوبوس افزایش می‌یابدسرپرست شهرداری رشت از زحمات رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت، همکاران و رانندگان خدوم آن سازمان قدردانی کرد. رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به رژه ۸۰ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت اظهار کرد: سال گذشته حدود ۲۳ دستگاه اتوبوس در رشت فعال بود و با سیاست‌گذاری انجام‌شده در سازمان تلاش کردیم در یک بازه زمانی یک‌ساله تعداد دستگاه‌های اتوبوس به ۱۰۰ عدد برسدپیمان پارسا افزود: با خریداری اتوبوس‌های جدید و بازسازی تعدادی اتوبوس‌های فرسوده اکنون ۸۰ دستگاه اتوبوس در رشت فعال است و تا پایان سال با خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوس‌رانی رشت سه‌رقمی شده و به ۱۰۰ عدد می‌رسد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد